Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/1080
Title: -الإتصال التسويقي كمدخل لبناء وتعزيز صورة المؤسسة االقتصادية لدى فئة المستهلكين النهائيين ـ دراسة حالة مؤسسة حمود بوعالم
Authors: أعمر, عيشوش
Keywords: الإتصال التسويقي؛المؤسسة االقتصادية-المستهلكين النهائيين؛ا
Issue Date: 2018
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أو الحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أو الحاج البويرة
URI: http://193.194.80.38:8080/jspui/handle/123456789/1080
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.