Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/11126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأكساس, سارة-
dc.contributor.authorعكوش, ديهية-
dc.contributor.authorعمراني, نبيلة-
dc.date.accessioned2021-01-17T09:44:36Z-
dc.date.available2021-01-17T09:44:36Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.citationuniversité Bouiraen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/11126-
dc.language.isootheren_US
dc.publisheruniversité Bouiraen_US
dc.subjectمواقع التواصل الإجتماعي؛التسويق الإلكترونيen_US
dc.subjectمؤسسة إتصالات الجزائرen_US
dc.titleدور مواقع التواصل الإجتماعي في التسويق الإلكتروني (مؤسسة إتصالات الجزائر)en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Licence



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.