Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/12166
Title: -أثر بناء قيمة للعلامة التجارية على قرار شراء المنتجات الخدمية -دراسة حالة خدمات الإتصالات لمتعاملي الهاتف النقال بالمسيلة
Authors: يوسفي, راضية
Keywords: بناء قيمة للعلامة التجارية؛ المنتجات الخدمية
Issue Date: 26-Oct-2021
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/12166
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.