Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/13904
Title: (Market Place)تأثير موقع فيسبوك على السلوك الشرائي لدى المرأة الجزائرية من خلال ميزة
Other Titles: مذكرة لنيل شهادة الماستر في علوم الإعلام و الإتصال
Authors: حدار, تسعديت
معلاوي, وسام
يحياوي, كاهينة
Keywords: الفيسبوك؛ ةموقع؛ السلوك الشرائي؛ المرأة
Issue Date: 20-Jul-2022
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/13904
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.