Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/13976
Title: دور العلاقات العامة في تسویق منتجات المراكز التجاریة دارسة میدانیة على المركز التجّاري فرع (Le Printemps) - البویرة
Other Titles: مذكرة لنيل شهادة الماستر في علوم الإعلام و الإتصال
Authors: معیز, أمال
بن محاد, نوال
بوزیان, سهام
Keywords: العلاقات العامة؛ منتجات؛ المراكز التجارية ؛ البويرة
Le Printemps)
Issue Date: 20-Jul-2022
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/13976
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.