Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/14132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمعوش, عبد الرزاق-
dc.contributor.authorخابر, لونيس-
dc.contributor.authorموساوي, سامي-
dc.date.accessioned2023-01-25T13:57:50Z-
dc.date.available2023-01-25T13:57:50Z-
dc.date.issued2022-07-07-
dc.identifier.citationuniversité Bouiraen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/14132-
dc.language.isootheren_US
dc.publisheruniversité Bouiraen_US
dc.subjectالعلاقات العامة؛التسويق؛المحتوى؛البودكاستen_US
dc.titleدور العلاقات العامة في التسويق بواسطة المحتوى -البودكاست- نموذجاen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Licence



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.