Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/14277
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعلاك, كهينة-
dc.date.accessioned2023-02-14T14:18:24Z-
dc.date.available2023-02-14T14:18:24Z-
dc.date.issued2021-12-31-
dc.identifier.citationمجلة معارف المجلد 16 العدد2en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/14277-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.subjectالمسؤولية الاجتماعية؛ المؤسسة؛ المستهلك : القرار الشرائيen_US
dc.titleانعكاسا المسؤولية الاجتماعية للمؤسسات على القرار الشرائي للمستهلكen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.