Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/16836
Title: آليات التسويق العصبي وتأثيرها على السلوك الشرائي: دراسة تحليلية لعملية فهم الدماغ لرغبات واحتياجات المستهلكين دون سؤالهم عما يريدون
Authors: زيدان, مديحة
بووزة, باية
Keywords: التسويق العصبي؛الدماغ البشري؛نظرية اللعبة
حماية المستهلك؛السلوك الشرائي
Issue Date: 14-Jul-2024
Publisher: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
Citation: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/16836
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.