Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/16889
Title: مدى معرفة وتطبيق أساتذة التعليم الابتدائي لاستراتيجيات ما وراء المعرفة : دراسة ميدانية بلدية عين بسام ولاية البويرة
Other Titles: The extent to which primary education teachers know and apply metacognitive strategies - A field study in the municipality of Ain Bessem, state of Bouira-
Authors: سريج, موسى
Keywords: استراتيجيات التدريس؛ أساتذة التعليم الابتدائي؛ استراتيجيات ماوراء المعرفية
Issue Date: 29-Mar-2023
Publisher: جامعة آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: مجلة طبنة للدراسات العلمية الأكاديمية المجلد 06 العدد01
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/16889
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.