Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/17463
Title: | فعالية برنامج علاجي قائم على توظيف استراتيجية التصور الذهني في تحسين الحلقة الفونولوجية لدى التلاميذ المعسرين قرائيا: تناول نفسي عصبي |
Authors: | لوزاعي, رزيقة |
Keywords: | الحلقة الفونولوجية؛عسر القراءة؛استراتيجية التصور الذهني التلاميذ |
Issue Date: | 31-Dec-2022 |
Publisher: | Université Akli Mohand Oulhadj Bouira |
Citation: | Université Akli Mohand Oulhadj Bouira |
Series/Report no.: | مجلة معارف;مج.17-ع.02 |
URI: | http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/17463 |
ISSN: | 1112-7007 |
Appears in Collections: | Articles |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
لوزاعي رزيقة مقال فعالية برنامج علاجي قائم على توظيف استراتيجية التصور الذهني في تحسين الحلقة الفونولوجية لدى التلاميذ المعسرين قرائيا.pdf | 5,32 MB | Unknown | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.