Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعقاد, حمزة-
dc.date.accessioned2025-04-10T09:10:49Z-
dc.date.available2025-04-10T09:10:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationكلية العلوم الإقتصاديةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18034-
dc.publisherجامعة البويرةen_US
dc.relation.ispartofseriesجامعة البويرة;-
dc.titleأثرالتسويق بالعلاقات على القيمة المدركة لدى الزبائن دراسة حالة عينة من زبائن شركة الإتصالات موبيليسen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة عقاد حمزة.pdf3,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.