Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorخيذر, خالد-
dc.contributor.authorلوصيف, أعزيز-
dc.date.accessioned2025-04-10T09:56:56Z-
dc.date.available2025-04-10T09:56:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationكلية العلوم الإقتصاديةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18040-
dc.publisherجامعة البويرةen_US
dc.relation.ispartofseriesجامعة البويرة;-
dc.titleتأثير المزيج التسويقي على خدمة النقل البحري دراسة حالة المؤسسة الوطنية للنقل البحري للمسافرينen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المزيج التسويقي وأثره على خدمة النقل البحري (4).pdf8,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.