Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18048
Title: دور الإستراتيجية التسويقية الإلكترونية في تحسين أداء الوكالات السياحية -دراسة إستطلاعية لعينة من الوكالات السياحية لولاية البويرة
Authors: عياد, إلهام
كناي, إلهام روان
Issue Date: 2024
Publisher: جامعة البويرة
Citation: كلية العلومالإقتصادية
Series/Report no.: جامعة البويرة;
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18048
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة تخرج ماستر2 عياد إلهام+كناي إلهام[258](1).pdf4,13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.