Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبوصيقع, رشيد-
dc.contributor.authorعبد العزيز, عمر-
dc.date.accessioned2025-04-13T14:05:31Z-
dc.date.available2025-04-13T14:05:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationكلية العلوم الإقتصاديةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18054-
dc.publisherجامعة البويرةen_US
dc.relation.ispartofseriesجامعة البويرة;-
dc.titleالتسويق الإلكتروني ودوره في توجيه السلوك الشرائي دراسة حالة مؤسسة علي اكسبريسen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.