Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18082
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرزقي, حياة-
dc.date.accessioned2025-04-17T13:18:53Z-
dc.date.available2025-04-17T13:18:53Z-
dc.date.issued2020-12-31-
dc.identifier.citationوجلة أبحاث اقتصادية وإدارية المجلد 14 العدد 05en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18082-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.subjectإدارة المعرفة التسويقية ؛ إدارة علاقات الزبائن؛ رضا الزبون؛ ولاء الزبون؛ ثقة الزبونen_US
dc.titleدور إدارة المعرفة التسويقية في تدعيم إدارة علاقات الزبائن بمنظمات الأعمالen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.