Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18089
Title: مساهمة الابتكار في المنتجات الجديدة في تبني المستهلك النهائي لها : دراسة ميدانية لعينة من مستحدمي الهواتف النقالة الذكية بولاية البويرة
Authors: مسلم, محمد
Keywords: الإبتكار؛ الإبتكار التسويقي؛ المنتج الجديد؛ الهواتف النقالة الذكية
Issue Date: 2020
Publisher: جامعة آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18089
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
archive_the00000000000000964923000070.pdf13,46 MBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.