Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18244
Title: أثر التسويق بالعلاقات في تحقيق الميزة التنافسية في المرسسات الخدمية دراسة عينة من زبائن مؤسسة موبليس بولاية لمسيلة
Authors: قديري, عيسى
Keywords: التسويق بالعلاقات, رضا الزبائن, التسويق الداخلي، الميزة التنافسية, الجودة
Issue Date: 1-Jun-2024
Publisher: جامعة آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: المقريزي للدراسـات الاقتصادية والمـالية المجلد 08 العدد 01
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18244
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.