Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18515
Title: أثر استخدام التسويق الفيروسي عبر مواقع التواصل الاجتماعي على اتجاهات المستهلك الجزائري : دراسة ميدانية لعينة من متعاملى مؤسسة اوريدو
Authors: عبد الكريم, نادية
Keywords: التسويق الفيروسي،مواقع التواصل الاجتماعي، إتجاهات المستهلك، المستهلك الجزائري
Issue Date: 29-Oct-2020
Publisher: جامعة آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: مجاميع المعرفة المجلد 06 العدد 02
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18515
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.