Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18555
Title: مستوى الذاكرة العاملة والفهم القرائي لدى التلاميذ المتأخرين دراسيا: دراسة ميدانية لخمس حالات من تلاميذ السنة الرابعة إبتدائي
Authors: سيدهومي, جوهر
قادري, فريدة
Keywords: الذاكرة العاملة؛الفهم القرائي؛التأخر الدراسي
دراسة ميدانية؛تلاميذ السنة الرابعة إبتدائي
Issue Date: 7-Jul-2025
Publisher: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
Citation: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18555
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.