Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18575
Title: | اتجاهات المعلمين نحو استخدام التدريس الفارقي مع التلاميذ ذوي صعوبات التعلم: دراسة ميدانية على مستوى بعض المؤسسات التعليمية لولاية البويرة |
Authors: | تمساوت, نسرين أركام, ثانينة مراكشي, الصالح |
Keywords: | الاتجاهات؛التدريس الفارقي؛التلاميذ ذوي صعوبات التعلم؛دراسة ميدانية المؤسسات التعليمية؛ولاية البويرة |
Issue Date: | 2-Jul-2025 |
Publisher: | Université Akli Mohand Oulhadj Bouira |
Citation: | Université Akli Mohand Oulhadj Bouira |
URI: | http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18575 |
Appears in Collections: | Mémoires Master |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
تمساوت نسرين-أركام ثانينة اتجاهات المعلمين نحو استخدام التدريس الفارقي مع التلاميذ ذوي صعوبات التعلم.pdf | 5,49 MB | Unknown | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.