Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18596
Title: أثر استراتيجيات التسويق الرقمي لمؤسسة المرجان الجزائرية على رضا لمستهلكين الجزائريين في ضوء نظرية الاتخدامات والاشباعات: دراسة على عينة من زبائن شكولاتة المرجان
Authors: سحنون, سيليا
براوي, ياسمين
بورحلة, سليمان
Keywords: التسويق الرقمي؛مؤسسة المرجان الجزائرية؛رضا المستهلك؛نظرية الاستخدامات والاشباعات
دراسة ميدانية؛زبائن شكولاتة المرجان
Issue Date: 30-Jun-2025
Publisher: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
Citation: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18596
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.