Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18612
Title: تأثير الإعلان الالكتروني في بناء الصورة الذهنية للمؤسسات الناشئة: دراسة تحليلية سيميولوجية لفيديوهين إعلانيين لمؤسستي يسير YASSIR ومينياس MINYAS الناشئتين
Authors: بار, صافية
أيت ساعي, سيلية
بووزة, باية
Keywords: الإعلان الالكتروني؛الصورة الذهنية؛المؤسسات الناشئة
دراسة تحليلية سيميولوجية؛مؤسسة يسير؛مؤسسة مينياس
Issue Date: 3-Jul-2025
Publisher: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
Citation: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18612
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.