Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18668
Title: دور التسويق بالمحتوى في بناء الهوية الرقمية للمؤسسة: دراسة ميدانية مؤسسة CHIBA FUNGI لزراعة الفطر ولاية برج بوعريريج
Authors: شيبان, تيزيري
خليلي, كنزة
قالوز, كريمة
Keywords: التسويق بالمحتوى؛الهوية الرقمية؛المؤسسة؛دراسة ميدانية؛برج بوعريريج
مؤسسة CHIBA FUNGI زراعة الفطر
Issue Date: 8-Jul-2025
Publisher: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
Citation: Université Akli Mohand Oulhadj Bouira
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/18668
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.