Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/256
Title: أثر الابتكار التسويقي في تعزيز التموقع للمؤسسات السياحية دراسة ميدانية لمجموعة من الفنادق ( ثلاثة وأربعة نجوم) بالشرق الجزائري
Authors: مرابطي, عبد الغاني
Keywords: الابتكار التسويقي؛المؤسسات السياحية
Issue Date: 2017
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://193.194.80.38:8080/jspui/handle/123456789/256
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOCTORAT( M- MKTG) MERABTI A-G ( BOUIRA). 2016.pdf11,95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.