Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/257
Title: دراسة العوامل المؤثرة في ولاء المستهلك النهائي اتجاه العلامة التجارية للأجهزة الإلكترونية : دراسة ميدانية للعلامة التجارية كوندور في ولايات الوسط بالجزائر
Authors: دباغي, مريم
Keywords: ولاء المستهلك؛المستهلك النهائي؛العلامة التجارية
Issue Date: 2017
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://193.194.80.38:8080/jspui/handle/123456789/257
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mergedPDF1.pdf6,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.