Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/3636
Title: (تأثير العلامة التجارية الأجنبية في السوق الجزائرية عللى سلوك المستهلك(دراسة ميدانية
Authors: ملوك, جهيدة
Keywords: سلوك المستهلك؛ العلامة التجارية؛ رأس مال العلامة التجارية
Issue Date: 2018
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://193.194.80.38:8080/jspui/handle/123456789/3636
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
melouk djahida.pdf5,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.