Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/3839
Title: (دور نظام المعلومات التسويقية في اتخاذ القرارات التسويقية (موبيليس، نجمة، جيزي
Authors: فراح, خالدي
Keywords: نظام المعلومات التسويقية؛ القرارات التسويقية
Issue Date: 22-Jun-2014
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
URI: http://193.194.80.38:8080/jspui/handle/123456789/3839
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gest_d2_2015.pdf3,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.