Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمولود تامرت-
dc.date.accessioned2019-09-11T09:01:01Z-
dc.date.available2019-09-11T09:01:01Z-
dc.date.issued2018-07-03-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4319-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة البويرة - أكلي محند أولحاجen_US
dc.titleتاثير العلامة التجارية على سلوك المستهلك -دراسة حالة العلامة التجارية لمؤسسة نقاوس للمشروبات الغازية و المصبرات الغذائيةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تأثير العلامة التجارية على سلوك المستهلك.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.