Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمريم لطرش بوفتاتة.-
dc.date.accessioned2019-09-15T13:18:12Z-
dc.date.available2019-09-15T13:18:12Z-
dc.date.issued2015-06-28-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4472-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleدور الاتصالات التسويقية في تحسين الأداء التسويقيللمؤسسةدراسة حالة مؤسسة إتصالات الجزائر فرع البويرة.en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Document2.pdf19,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.