Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorأمحمد جمعون-
dc.date.accessioned2019-09-23T08:38:59Z-
dc.date.available2019-09-23T08:38:59Z-
dc.date.issued2015-09-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4707-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleأهمية نظام المعلومات التسويقي في إتحاذ القرارات التسويقية دراسة حالة مؤسسة موبيليس ''وكالة البويرةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
memoire 2015.pdf2,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.