Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدباغي, مريم-
dc.date.accessioned2019-09-23T09:26:58Z-
dc.date.available2019-09-23T09:26:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationمجلة معارف العدد 19en_US
dc.identifier.issn1112 - 7007-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4727-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة البويرة - أكلي محند أولحاجen_US
dc.subjectرضا المستهلك ؛الولاء للعلامة التجاريةen_US
dc.titleدراسة العلاقة بين رضا المستهلك والولاء للعلامة التجاريةen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf413,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.