Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد مشري-
dc.date.accessioned2019-09-23T13:00:30Z-
dc.date.available2019-09-23T13:00:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4742-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleاثر تنشیط المبیعات على اتخاذ القرار الشرائي للمستهلكالنهائي. -دراسة حالة اتصالات الجزائر وكالةعین بسامen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
memoire.pdf6,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.