Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorكلثوم لواريث-
dc.date.accessioned2019-09-25T08:54:52Z-
dc.date.available2019-09-25T08:54:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4797-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleتأثير الإتصالات التسويقية على صورة المؤسسة دراسة حالة المؤسسة الوطنية لتوزيع الكهرباء و الغاز وحدة البويرةen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kalt pdf.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.