Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعيشون, صبرينة-
dc.date.accessioned2019-09-25T14:21:40Z-
dc.date.available2019-09-25T14:21:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4831-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleدور الحركات الإستهلاكية في تحقيق أبعاد التسويق الإجتماعي في المؤسسة دراسة حالة :مديرية التجارة لولاية البويرة ومؤسسة الإسمنت بسور الغزلانen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.