Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorغماري, عائشة-
dc.contributor.authorشطوف, مريم-
dc.date.accessioned2019-09-26T09:39:43Z-
dc.date.available2019-09-26T09:39:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4855-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleإستراتيجية تسويق منتج جديد في ظل المنافسة دراسة حالة الوكالة التجارية لتسويق السيارات الجديدة لعلامة شيقروليهen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Binder1.pdf3,76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.