Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبربار, فاطمة الزهراء-
dc.contributor.authorمعمري, أحلام-
dc.date.accessioned2019-09-26T09:45:36Z-
dc.date.available2019-09-26T09:45:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4858-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة أكلي محند أولحاج -البويرةen_US
dc.titleأثر العلاقات العامة على سلوك المستهلك النهائي -دراسة حالة شركة الأطلس لمشروبات بيبسيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
أثر العلاقات العامة في سلوك المستهلك النهائي.pdf2,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.