Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرزيق, إيمان-
dc.contributor.authorعلي زيان, محند واعمر-
dc.date.accessioned2019-09-30T08:47:12Z-
dc.date.available2019-09-30T08:47:12Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationمجلة معارف 23en_US
dc.identifier.issn1112-7007-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/4990-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة البويرة - أكلي محند أولحاجen_US
dc.subjectالأخلاق؛ أخلاقيات التسويق؛الرضا، الولاءen_US
dc.titleالإلتزام بأخلاقيات التسويق لتحقيق ولاء الزبون (قراءة في إستراتيجيات بناء الولاء من خلال الرضا)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.