Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/5061
Title: دور المنتج المبتكر في تحقيق ولاء العملاء من خلال تأثيره على الإتصالات الشفوية وسلوك الشكوى - دراسة حالة منتجات كوندور
Authors: كروش, محمد الأمين
لحرش, الطاهر
Keywords: المنتج المبتكر؛ولاء العملاء؛ مزايا تنافسية؛مؤسسة كوندور.
Issue Date: Dec-2017
Publisher: جامعة البويرة - أكلي محند أولحاج
Citation: مجلة معارف 23
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/5061
ISSN: 1112-7007
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.