Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/5177
Title: تكنولوجيا المعلومات وأثرها على المزيج التسويقي
Authors: دحموني, خليجة
Keywords: تكنولوجيا المعلومات والاتصالات؛ تكنولوجيا المعلومات ؛الاتصالات، التسويق؛التسويق الإلكتروني.
Issue Date: Dec-2017
Publisher: جامعة البويرة - أكلي محند أولحاج
Citation: مجلة معارف 23
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/5177
ISSN: 1112-7007
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تكنولوجيا المعلومات وأثرها على المزيج التسويقي.pdf350,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.