Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/7872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسي محمد, سعدية-
dc.date.accessioned2020-02-19T14:20:20Z-
dc.date.available2020-02-19T14:20:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationuniversité Bouiraen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/7872-
dc.language.isootheren_US
dc.publisheruniversité Bouiraen_US
dc.subjectالخطأ؛فهم الأخطاء؛الديداكتيك؛التلاميذen_US
dc.titleمقاربات ديداكتيكية لفهم أخطاء التلاميذ كإستراتيجية للتعلمen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Articles



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.