Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/7904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorميهوبي, نوارة-
dc.date.accessioned2020-02-23T08:40:36Z-
dc.date.available2020-02-23T08:40:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationجامعة البويرة -أكلي محند أولحاجen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/7904-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة البويرة - أكلي محند أولحاجen_US
dc.titleتأثير المزيج الترويجي على سلوك المستهلك النهائي دراسة حالة مؤسسة اتصالات الجزائر الوكالة التجارية عين بسامen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مذكرة تخرج.pdf5,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.