Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/8071
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهطال, فريدة-
dc.contributor.authorقارو, نادية-
dc.date.accessioned2020-03-03T10:19:18Z-
dc.date.available2020-03-03T10:19:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationجامعة البويرة -أكلي محند أولحاجen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/8071-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة البويرة - أكلي محند أولحاجen_US
dc.titleتأثير إدارة علاقة الزبائن عمى جودة الخدمة د ا رسة حالة مؤسسة توزيع الأجهزة الكهرومنزلية بالبويرة ( EDIEDen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Memoire Final.pdf5,88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.