Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorدحماني, حنان-
dc.date.accessioned2020-10-25T09:22:21Z-
dc.date.available2020-10-25T09:22:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationجامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9496-
dc.language.isotren_US
dc.publisherجامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.subjectإدارة العلاقات؛ الزبون؛ المؤسسات الخدميةen_US
dc.titleإدارة العلاقات مع الزبون وتحقيقميزة تنافسية للمؤسسات الخدمية -دراسة حالة مؤسسة موبيليس-en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.