Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorرندة, سعدي-
dc.date.accessioned2020-10-28T09:00:59Z-
dc.date.available2020-10-28T09:00:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationجامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9703-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرةen_US
dc.subjectالإبتكار التسويقيen_US
dc.titleأثر الإبتكار التسويقي في تحقيق ميزة تنافسية مستمرة للمؤسسة -en_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Faculté des Sciences Économiques, des Sciences Commerciales et de des Sciences de Gestion

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
these saadi randa.pdf15,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.