Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9968
Title: أثر التسويق الاجتماعي الوردي في تشكيل الوعي بالسلوك الصحي لدى النساء - دراسة استطلاعية حول برنامج أكتوبر الوردي للكشف المبكر عن سرطان الثدي في ولاية البويرة-
Authors: خامت, سعدية
Issue Date: 14-Nov-2019
Publisher: جامعة العقيد آكلي محند أولحاج البويرة
Citation: مجلة دراسات في الإقتصاد والتجارة والمالية المجلد08 العدد10
Abstract: This study aims to test the impact of pink social marketing on the creation of health behavior based on the health belief model, through a survey study of a sample of women targeted in the program Pink October in Bouira.
URI: http://dspace.univ-bouira.dz:8080/jspui/handle/123456789/9968
Appears in Collections:Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
المقال بعد النشر الجزائر3.doc2,42 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.